Elég viharos volt ez a hét, ami azért nagyszerű, mert a szél minden nem oda valót szépen kisöpört. Nem beszélve a hóóóóról!! Nagyon szép minden :)

Tegnap éjjel szabályosan leragadtak a szemeim, épphogy az olvasólámpát lekattintottam, már aludtam is... egészen a fél 9-es harangszóig :) A meleg, pihepuha, süppedős kis ágyamban- idilli :) A mai nap sütéssel, főzéssel telt... húsleves, fehérmártással és brokkolival, és krumplipüré (majd vacsira, rántott sajt mellé :), és... végre kipróbáltam nagymamám hússal töltött gombócát, tejföllel habart pörköltszószival- hát mit mondjak, állati finom lett :) Mind a 32 :D Úgyhogy a fagyasztóm, bár eddig se kongott az ürességtől, de újabb porciókkal lett gazdagabb :P

És most rácsos linzer... annyira, annyira megkívántam a dióval hintett linzert, hogy az már szinte fájt- de formám nincs, úgyhogy marad a tepsis verzió :) Amúgy fura, itt már advent első vasárnapján elkezdik nyomatni a karácsonyi sütiket, amiket "Weihnachtskeks"-nek hívnak: linzer, dominó, hókifli, fahéjas csillag, rumgolyó, egyebek. Azért ennyire nem vagyok professzionális, de a linzert nagyon szeretem :) 

Megy a Trója a tévében... Orlando Bloom erőst ripacskodik benne, de Brad Pitt mint Achilles, bőven leköti minden figyelmem, úgyhogy ez nem is olyan megbocsájthatatlan :)

És olvasás... Agatha Christie, és Suzanne Collins Futótűz... egy nap alatt olvastam el az Éhezők viadalát, és teljesen magába szippant a könyv... igaz, a nincs egy hetes e-book olvasóm, bármilyen csini is, sajnos annyira nem idilli a kapcsolatunk, mert nem méltóztatik bekapcsolni az on gombra... úgyhogy holnap boltba vissza, és cukik lesznek és segítőkészek, és adnak egyet, amire átpakolhatom a sok remekebbnél remekebb könyvet, és működik, ahogy kell. 

Holnap csavi St. Johann in Tirolban, aztán átcsattogok még Wörgl-be... és pihipihipihi, mert beállt a barnamedve-szindróma, folyton tudnék enni, és aludni... utóbbi remek, mert végre jól és sokat tudok aludni, már egy-két hete. Hejehuja!! :)

És már advent második vasárnapja van... őrület!! :)

SZép napocskát!

A bejegyzés trackback címe:

https://indulamandulaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr635681745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jas 2013.12.08. 17:03:01

Szió! :)

Nekem a hűtőben figyel a mézeskalácsom. Várja a nagy pillanatot, hogy kiszaggassam és kisüssem őket. ;) Itt is szuper a vasárnap. Voltam a közeli karácsonyi vásárban és beszippantottam a mindenféle sütik és forraltbor illatát és a jókedvet. ;) S. éppen sárkányozik, mert itt igazán jó idő van (12 fok) és még a nap sem ment le. Boldogságos vasárnap délutánt kívánok Miss Huber!

Legkedvesebb baráti szeretettel: Jázmin ;)

zsófiszivárvány 2013.12.08. 19:22:09

@Jas:

Jujdejó!!! :) Képzeld, aztán még én is megskubiztam a helyi karácsonyi vásárt... kedves, barátságos, ünnepi hangulat mindenütt :) És forralt bor :P

Neked is szép estét, Jasi!! :))
süti beállítások módosítása