Jó volt nagyon a céges karácsonyi ünnep :) Igaz, beérve Kufsteinba mély felháborodással, és nem kevés elképedéssel konstatáltuk, hogy esik az ESŐ. Hát, én meg voltam győződve róla, hogy márciusig itt már nem látok esőt :D Tévedtem.

A karácsonyi vásár nekem kicsit túl csiricsáré volt, ezzel szemben pl. az innsbrucki nagyon hangulatos, igazi békebeli érzés, már ha sikerül az ember lányának elvonatkoztatni a körötte tolongó olasz és kínai csoportok tömegétől... Kitzbühel is wunderschön, fú, meseszép volt :)

Nade, ittunk egy forralt bort, aztán átcsattogtunk egy Purlepaus nevű étterembe... olyan éhes voltam addigra, hogy bár nem szoktam, de kivételesen előételt is rendeltem. Nos, nem bántam meg :) Kis Flammkuchen-t rendeltem, salátával- igazából a kenyérlángoshoz tudnám hasonlítani, csak hártyaszerűen vékony tésztára volt szórva a tejföl és a szalonka :) Nagyon, nagyon finom volt. Nem is beszélve a főétel gyanánt felszolgált bárányhússal, brokkolirózsával- és nokedlivel :D Nevettem, mert nem gondoltam egészen végig ezt a nokedli dolgot, de ha már nem szóltam, hogy mással hozzák, mégse lehetett nagy okom panaszra, finom volt :P És a borda sokkal jobban ízlett, mint a színhús, ami vicces, mert hát az az "elit" :) De marhahús íze volt a színhúsnak, a borda meg valami egészen mennyei volt :))

Sokat beszélgettünk, sztorizgattunk, nevettünk, fél egyig maradtunk :) Újabb káposztasokk ért: kiderült, hogy itt készítenek pálinkát is, káposzta rohasztásával... olyan a szaga is, mint a rohadt káposztának. Undorítóóóóó, és az egyik apuka vigyorogva ajánlgatta, hogy jaj, ez milyen jó, meg egészséges. Pfújj :D P-f-fel. Ezután kétszeresen is áldottam a jó ízlésemet, hogy rozmaring pálinkát rendeltem :D 

Hazaértem, és örömmel nyugtáztam, hogy itthon hó esett, nem eső, méghozzá ropogós :) 

A vasárnap pizsamanap volt, "couchsurfing"-gel, tévézéssel, sütőtökös-répás spagettivel (fagyasztó, köszi előrelátó én... :)

Aztán Kitzbühel, spontán :))) Meseszép volt. Nem lehet róla ennél pontosabbat írni :)

Az év egyik legjobb marketingfogásával is találkoztam aznap. Bratapfel Punsch, hm, olyan jól hangzik, ezt meg kell kóstolnom. Belekortyolok. Belekortyolnak a többiek is. Juj de finom, hm, m, remek. Majd csendesen megjegyeztem, hogy olyan az íze, mint a kompót levének. Mire mindenki felröhögött, hogy tényleg :D Szegfűszeg, fahéj, almakompót, és a leve :D 3 euróért bögréjével :D Komolyan, zseniális. Jövőre fel is dobom az alapítványos vásárnál, komoly haszon lenne rajta :D

Ma Wörgl-ben csavarogtam, kissé beszippantott a karácsony előtti leárazások tömege, de ma már igazán, igazán befejeztem a téli ruhákkal :D És az ajándékokkal is befejeztem az utolsó simításokat, finito. És: csirkeaprólék :) És: PULYKANYAK!!!! Szenzációóó :)) 

És karácsonyi dalok minden mennyiségben... még élvezem :) Még 5 nap, és karácsonyi szünet van, juppííííí!!! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://indulamandulaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr65695461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása