Kedd este nem hittem a fülemnek, amikor háromnegyed nyolckor felébresztett az ébresztő. Hosszú percekig félálomban kutakodtam olyan érvek után, amik felkelésre bírtak volna. Előző éjszaka 3, 5 órát sikerült aludni, és állati lemerültnek éreztem magam. Utólag kiderült, még nagyon is sok energiám volt :) Nyolckor végülis kissé kelletlenül kikászálódtam, nyugisan megvacsiztam, majd negyed óra alatt összedobáltam a cuccaimat a májfaállító bulira, kábé 2 perc alatt smink, frizura, dirndlibe belekerülés, és uccu neki, már úton voltam a vonatra. 

Vicces volt, hogy a vonaton a velem szembeni ülésen egy angol csajszi ült, aki Kitzbühelben tanít. De egész sokat beszélt németül, és a kalauzzal nagyon cukik voltak :) Mindig visszajött hozzá, míg le nem szállt, és erős szimpátia terjengett az egész vagonban tőlük:) Jó volt látni. Aztán sajnos a lány leszállt Kitzbühelben, ahol én is, és nem történt köztük semmi több. Azt hiszem, néhány találkozás célja nem a beteljesülés, hanem a felébresztés. Hogy érzed, élsz, minden lehetőség a tiéd, és kinyílik a világ, kívül-belül.

Nagy nehezen megtaláltam a helyet, ahol Katharina várt rám, és nem viccelek, kertek alatt jutottunk el a "célhoz". Ami egy nagyon nagy sátor volt. Beléptünk, és majdnem visszafordultam. Icipici levegő se volt, csak füst, és emberszag. Borzasztó volt. Aztán ez lassan kiment a fejemből, mert nagyon cuki a baráti társaság, akikkel megint találkoztam :) Sok lány, barátostul. Kedvesek, nyitottak. Pl. meghívtak egy kis hegyi bungallóba hétvégére, ugyanezzel a társasággal. Előtte egyszer találkoztam ezzel a sráccal és a barátnőjével, annak is már 9 hónapja. Épp a szülinapomon, egy kerti moziban. Nagyon cukik voltak, és meglepően intelligensek és tájékozottak sok mindenben. És meghívott egy sörre :) Amúgy nem szeretem a sört, de mivel itt van Huber sör, hát azt azért ki kellett próbálni. Tehát meghívtak.

Annak az esélye viszont, hogy egy magyar lány eljön Tirolba, és ott egy angol fiúval ismerkedik meg, egy sramlizenétől és sörszagtól úszó sátorban, szerintem úgy kábé gyök kettő. És mégis. Érdekes az élet, és érdekes, hogy minden részletében tökéletes. Hallelujja :)

Tegnap a kertben majálisoztunk: sütöttünk kuglófot, kávéztunk, pingpongoztunk, gitároztak a fiúk, mi énekelgettünk, röpiztek. Nagyon édesek ezek az emberek. Hálás vagyok értük. Az az érdekes, hogy otthon nem volt ilyen felpezsdült társasági életem, mint itt. És pedig én ki is esek kicsit, mert azért nem ott lakok, igaz, 25 perc alatt vonattal a városban vagyok. De nem vagyok ott minden hétvégén. És mégis. 

Este pedig hazahoztak, és megnéztük Solát, a kuytalányt :) Nagyon édibébi :) És éjjel végre rendesen aludtam. Érdekes náthám van: napközben mintha nem is lenne, de éjjel nem tudok aludni tőle, nem segítenek orrcsöppek se, meg a felpárnázott fekvés. Nade. Ez van.

A mai manőver: krumplifőzelék. És viráglocsolás, és összepakolás, és elmegyek a hivatalba is bejelentkezni a lakcímre. És pihen, és élvezi a pillanatot. Meg mindent, ami van.

Szép napot! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://indulamandulaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr445261079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jas 2013.05.02. 12:02:04

Te kis "náthás" energiabomba. Szinte pattognak a szavaid a pozitív energiafelhőben. Ezt már szeretem. További Szép Napot kívánok!

Egyszer majd ha újítani támad kedved, tudom ajánlani a krumpli krémlevest kék sajttal és friss újhagymával. Ami úgy néz ki, hogy egy kb. nem túl sűrű krumplifőzelékbe belevágsz néhány darab kéksajtot és megszórod újhagymával. :)

zsófiszivárvány 2013.05.02. 16:59:20

@Jas: Tudod mit, ezt szerintem ki is fogom próbálni... bár enyhe piszoárszagot áraszt a raktáron lévő kéksajt. De nem baj :D
süti beállítások módosítása