Bemájusodott. Igazság szerint tegnap még esküdni mertem volna rá naptár nélkül, hogy február van, mert max 5 fok volt, és a grillpartyra is forralt bort vittem behűtött pezsgő helyett... dehát éljen a rugalmasság :) Mára meg 20 fok lett, madárcsicserke, napfény, pitypang, bikinis napozás a teraszon. Hát kérem, így is lehet.

Ma kipróbáltam valami újat: felszenteltem a szombaton vett nordic walking botokat. Bár gyanús, hogy nem jó fajtát vettem, mert állati hangosan csattog a fém a köveken, betonon, de mégis nagyon élveztem, és tettem is egy 2x fél órás kirándulást az erdőben. Leizzadtam, bevallom bátran :) És nagyon, nagyon élveztem. Az az igazság, hogy mostanság kb. kéthetente, és akkor is kínlódva veszem rá magam a konditeremre, ami nem állapot, mert mozogni, kikapcsolni kell- aktívan, és lehetőleg élvezetesen. Úgyhogy kacérkodtam több mindennel, s végül a túrázás mellett döntöttem- na meg, nemsoká itt a fürdőszezon, sztem bérletet váltok a tóra :)

Szombaton Salzburgot fedeztünk fel Zizuval... kicsit Forrest Gump-os érzésem volt: volt vízszintes eső, csendes eső, vad eső, alig esik eső.. :D De a város persze gyönyörű, nem is beszélve, milyen jó volt újra látni Zizit :) És teljesült egy régi vágyam is, beültünk egy nosztalgiafotózásra. Fantörpikus volt :) Bár fotón kívül minden undorítóan giccses volt, de a fekete-fehér képek megszelidítik a hatást, és összességében: hé, belle époque dáma lettem!! :) Loknikkal, meg csipkeernyővel,  kalappal, abronccsal, meg mindennel, ami kell :) Érdekes, mennyire testhezálló a korszak- na persze, ugyanezt mondták a 30'as évek partyn is, lehet, hogy nyomot hagytak a lelkemben a megélt utak? :)

Szép májusi napokat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://indulamandulaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr516120340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása