Ma rátaláltam egy új "hobbira": arcfestés. Annyira, annyira mókás volt!! És nem könnyű műfaj, nehéz hibát korrigálni, kevés az idő, és az ide-oda forgolódó gyerekbuksikat nehéz festeni, pláne szimmetrikusan, de az a helyzet... hogy a gyerekek odavoltak, és az örömüktől, én is :) A sugárzó szemű sellő, kutyus, cica, pókember, szivárvány, dínó, tündér, királykisasszony, tigris... hát csudaklassz volt :)

Még meg is vendégeltek minket: grillcsirkét ebédeltünk friss zsemlével. Rengeteg ember volt kint, nagyon jó kis programot is rittyentettek össze, kellemes zenével, ezernyi grillcsirkével, sörrel, bábszínházzal a gyerekeknek... És hát, a mi klassz kis kézműves-arcefstős standunkkal :) Bár nem ezzel foglalkozunk egyébként, de reklám és adományszerző akcióként bevállalták a gyermekház üzemeltetését a főnökeink, és szerintem jól is sült el a dolog, sokakban meg fog maradni szerintem, hogy aha! Ők azok, akik... 

Azért elfáradtam :) És hálistennek sütött a nap, de azért kültéri móka volt, jó kis huzatos helyen, és annyi ruhát vettem fel, amennyit csak lehetett, olyan Michelin-baba szerűen: ennek következtében vagy fáztam, vagy iszonyú melegem volt :) 5-re haza is értem, zuhany, ribizliszörp, és kanapé. Sorrendben :)

Most kókuszos-csokis tejberizs mellett voksoltam vacsira, rotyogó fázisban van már. És még nem tudom, mi lesz a mai progi: Doc Hollywood vagy Örömapa1-2.... sok retro kedvenc :) Mindenesetre: lazulás, kanapészörfölés. Pihi, alvás. Értendő az egész hétvégére :)

SZép hétvégét nektek is! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://indulamandulaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr325527627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása