Megjött a hó. Vagy inkább, a HÓ. Vasárnap virradóra. Álomszép volt, tényleg. Igazi öröm, elvarázsoltság. 

Délután a bajor Vörös Kereszt farsangjára voltunk hivatalosak, nagyon jól éreztem magam,roptuk a táncot ezerrel a gyerkőkkel, jelmezesen, sok móka és kacagással :) Beöltöztem macinak, de mindenki leegerezte a szerkót, rémes :D Pedig tényleg, echte maci volt :))

Azért volt pár gyomorszorító pillanat, pl. mikor kislisszolva a mosdóba, egy 70 körüli félmeztelen bácsiba botlottam a wc-ben, ami bár mint tény, hirtelen meglepő volt, de aztán praktikusan átlátva a helyzetet, hová mehetett volna, ha hölgy segítője van, ő meg egyedül nem tudja használni a mosdót. Oké, lapoztam, elvégeztem teendőimet, majd hallom egy fiatal lány rikácsoló, hisztérikus hangját, hogy mit keres egy férfi a női mosdóban??!! Kézmosás közben mondtam neki, hogy nem tudott volna máshova menni. Aztán a szemébe nézve leesett, hogy ő maga is értelmében érintett sérült, és hogy valóban felzaklatta. Hjaj, hát nagyon sajnáltam azt a bácsit. Jó, lehetett volna annyi tapintat a segítőjében, hogy ráhajtja az ajtót/ benn marad a fülkében, és nem tárva-nyitva hagyja, de ő valószínűleg már rég elfelejtette, hogy a pisilés intim dolog lenne, mégis más, mint pl. fogat mosni- szóval na, rutinból csinálta a dolgát, és nem látta kívülről a szitut már. Szóval, összeszorult a gyomrom szegény bácsi miatt, hogy milyen lehetett ezt neki megélni... és szinte örültem, mikor fél órával később összefutva láttam az asztalnál ülve a barátai között, és hallottam, hogy kb. 5 éves gyerek szintjén viccelődtek. Lehet durván hangzik, de néha azt gondolom, minden helyzetben van kegyelem. 

Beindult a síszezon. Az alattam lévő bárban heti háromszor program is van, és mivel megelégeltem, hogy a nagy hacacárét ( zene, sikítozva éneklő emberek az utcán, nevetés, énekszó, stb. ) az ágyamból hallgassam, helyette inkább kicsípem magam én is, és átcsattogok a tűz közelébe :) Hát, szóval így történt, hogy az elmúlt két hétben többet voltam "bulizni", mint az elmúlt fél évben, vagy akár- bár kis túlzással- de kb, mint fősuli alatt. Elég mókás élmények vannak, amúgyis szeretek az élet nagy dolgain, emberein merengeni, és ezek különösen tanulságos esték :)) De az abszolút legdurvább poén múlt héten esett meg, amikor a tiroler Abend nevezetű murira felvettem a dirndl ruhámat, s vagy két perce érkeztem meg a tett helyszínére, amikor is odalépett hozzám 4-5 holland férfiú, "kérlek, kééééérlek!!! hadd csináljunk veled közös fotót!!!" felkiáltással. Hát azt hittem, megpukkadok a röhögéstől, de olyan überboldog fejük volt, hogy nem volt szívem megmondani nekik, hogy igazából az ízig-vérig tiroli csaj a fotón-magyar. Kész :))))

Jaj, meg tegnap dráma is volt. Smarni pofácskáján észrevettem egy kb- egycentis kis csíkot, ahol nincs szőr, csak a bőre látszik. Nem nagy terület, de arányában nézve, kb. olyan, mintha az én egyik állkapcsomról hiányozna a bőr. Nem vakarózik, nem fogyott, nem passzív- fogalmam sincs, mi történt. Amúgy nem hullik a szőre. A frászt hozta rám :) Ő az első hörcsögöm, vagyis nem vagyok egy nagy expert, meg olyan kis picike, meg izgága, megvizsgálni se nagyon hagyja magát :) Szóval figyelgetem, mit működik, remélem, nem lesz rosszabb. Van valakinek esetleg hörcsöggel kapcsolatos tapasztalata? Mondjuk, megnyugtat, hogy most is jókedvűen csámcsogja a kis nasiját, meg fel-alá mászik a ketrecében- hát egy beteg hörcsög nem így tenne, nem?! :)

Most pedig zuhi, és ugrom is a fejest a könyvembe... beleszerelmesedtem Philippa Gregory történeteibe, azt hiszem. A fehér királynét, A vörös királynét pár nap alatt befaltam, most A fehér hercegnőnél járok... hujujjj, izgi nagyon, történelmi, de kellőképp aktuális témákkal, kellemes stílusban.

Szép estét! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://indulamandulaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr155788790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása