zsófiszivárvány 2015.02.22. 15:39

o-o-o

és esik, esik, esik. túl az első téli vezetés okozta fennakadáson, mostanra megbarátkoztam a dologgal. és hát, már nem tart sokáig, 6 hét múlvára megrendeltem a tavaszt :)

a konyhában nyílnak már a nárciszok, jácintok... már alig várom, hogy kiköltöztethessem őket a kertbe, hogy jövőre is nyíljanak :) csodaszépek, a nyers föld illatán kívül nekem ezek az első tavaszi gyönyörök.

a vizsgaidőszak pipa, még két vizsga van, amit kitoltunk márciusra, de a nagyja elvégeztetett- jól :) nagyon, nagyon örülök neki, a legcsodásabb esemény az volt, hogy négyesre vizsgáztam könyvelésből ( magyar rendszerben).... minden eleganciát nélkülözve sikkantottam fel a hírre :)

most pedig folynak a dolgos hétköznapok, sok munkával, némi sporttal, örömteli főzőcskékkel, szauna-vasárnapokkal... na meg a farsang :) idén beújítottam egy hosszú szőke parókát és némi műszempillát, könnyekig nevettem magam a végeredményen :D annyira abszurd volt, de valahogy mégis vicces :D igazi farsangi őrület.

holnaptól pedig komolyan indul mindezek mellett a tanulás is... aki mer, az nyer mottóval :) naná, hogy merek.

szép hetet!

A bejegyzés trackback címe:

https://indulamandulaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr347201511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása