Elrepült a hét.

Szerdán megnéztem a tiroli estet a szemközti bárban! Nem volt lánc a láncfűrészen, huhh, minő megkönnyebbülés. És táncoltam. Schuachplattla néven fut ez a tánc, amikor a fiúk a lábukat csapkodják... mókás! Tömve volt a hely, rengeteg ausztrál-angol fiatal. És a fiúk időről-időre felkértek lányokat a közönségből- engem is. Ennek nemcsak én, de ők is örültek, mert rájöttek, hogy tudok táncolni. Mondjuk, az angol lányokkal megszenvedték, nekem meg azért nem idegen se a kultúra, se a zene, se ezek a táncok. Móóóókás volt :) 

Tegnap pedig lecsópartyt csináltam, mellé magyar rozé, és túrós pogácsa. Nagyon édesek voltak az ismerőseim, nagyon ízlett nekik minden :) Még nyáron voltam egy hüttében, és az ottani barátokat hívtam meg, magyar est címmel, tényleg, nagyon jó volt :) Csacsogni, főzni, borozni, nagyokat nevetni- olyan jól éreztük magunkat, meg is beszéltük, hogy gyakorítjuk az ilyen estéket :) A következő lehet a német est lesz, de sorra vár még a tiroli, és az angol is :)

A mai nap egyetlen aktivitása az volt, hogy elmosogattam, és lecsóstojást ebédeltem/vacsoráztam... holnap pedig vasárnap, és lehet felmegyek Innsbruckba megnézni az Éhezők viadala 2.-t, és meséltek egy jó thai étteremről is... los geht's! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://indulamandulaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr845770715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása