A múlt hétvégén világossá vált, hogy a szombati egész napi munkám max. délelőttre redukálódik, takonykórság miatt. Minekokán, csütörtökön úgy határoztunk Ágival, elég spontán, hogy együtt töltjük a hétvégét :) 

Így esett, hogy a gyönyörű, napsütéses szombat délutánon áthasítottam Ausztrián, és estére megérkeztem Zwettlbe, és kezdetét vette egy csodás csajos hétvége: óriási csacsogásokkal és vihogásokkal, macifröccsel, némi igen visszafogott éjszakai élettel, Mamma miával és Halott menyasszonnyal, mexikói étteremmel, pizzázással, és kínaival, és koktéllal, és hétfőn még az intézetet is megismerhettem, ahol Ági dolgozik. Csodás, csodás volt minden. Feltöltő, léleksimító, és "messzetekintő". Fú, tényleg, klassz hétvége volt :)

Hab a tortán, tegnap a railjet kb. üresen érkezett St. Pöltenbe (naná, mert nem a Keletiből jött, hanem Bécsből), így egy négyes helyen wellness-utaztam: mini éttermemmel, Glória, láb feldob az ülésre, és a nagy hepiminden érzés közepette egyszercsak eltelt 3 óra, és már majdnem le kellett szállnom. 

Hazaértem, és Smarni a késői érkezés ellenére várt rám, és örült, és jól van. Lehet bemagyarázom, de mintha nőne kicsit a szőr a pofácskáján. God save Smarni.

Azért, ma sokáig aludtam, és még akkor se nagyon akaródzott felkelni. Idővel sikerült, főzőcskéztem, kipakoltam, ilyesmik. 

Ma este meg, ( bár reggel még korai fekvésről álmodoztam), karaoke party a bárban. Csak a kezembe ne adják a mikrofont, mert kajak eléneklem nekik, hogy Hopp Juliska, mint hétfőn. Bár, csütörtökön a vicceskedvű táncosfiúk, miután bemondták angolul, olaszul, és németül, hogy milyen tettekre lehet számítani részükről, a kezembe nyomták a mikrofont, és én köszöntöttem az egybegyűlteket édes anyanyelvemen. Szerintem olyan csend még sose ült a tánctéren, mint akkor :D 

Na persze, a pénteki fellépők, a rocknagypapik, már tudják, hogy "egé"!. Kérdezték, mi a "prost!" magyarul, mire mondtam, ők meg azt mondták, sajnos csak ennyit bírnak megjegyezni. És ez is túlzás, mert még ezt is minden héten újrakérdezik :D

Nade... los geht's! :) Szép estét!!

A bejegyzés trackback címe:

https://indulamandulaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr615799170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása